En.Nuffnang

Sunday, March 06, 2011

liza busyuk kawen &perjumpaan geng mblog

yeeeeeee..kawan sy kawen lagi... lepas sorang-sorang kawan saya kawen ye..bile ntah kawan2 saya nk datang tgk saya plak ye...hahahahaha nak wat mcmane... Jodoh pertemuan di tangan Tuhan... Ni last minit plan, ingtkan x jd pegi,rupa2nye pegi jgk.. mula2nye eda xkonfem nak dtg KL,coz dia berbelah bg nak pedi kenduri Zira ke Kenduri Liza Busyuk... klu ikutkan Kenduri Zira agi dekat... aku pon bile dia xkonfem,aku carik laa teman,,,, tanye2 ayla,,,, dia kate orait,xde plan..so on je laaa...ade gak teman aku.... dh ler aku x familiar ngn kajang ...siap google tuh,, hahahahaha tp yg sengal nye,aku search Kajang,xdop oh! aku dah start pening dah... search punye search,kuar laaa ..semenyih..huh..mane laaa aku nk tau kan????



-liza busyuk dh siap PM camni....xkn xnk pegi kan?? xsampai ati plak...yg xbest ana xde... ana g umrah...dan yg paling penting ,aku nk tgk busyuk kene make up hahahaha busyuk cantekkkkkkkkkkk sgt arituh,,aku suka !!-

tup-tup ari jumaat kot,eda call kate nk join pegi kenduri.. gigih laa ibu mengandung 6bln ni drive dari teluk intan ke batu caves... ari sabtu tuh ,lebih kurang kul8 mlm dia sampai.... naseb baek di temani kawan sorang...

6/3/2011

pagi2 tu bangun..ade tetamu katakan hahahaha bwk tetamu g bekfes,,,aku n kaknor pn dh lame xpegi makan roti canak Wak Lemang,,, kire orait laa..lepas kempunan huhuhuhu dh ler berlaku sedikit eksiden yg memalukan kt warung wak lemang tuh... dlm xsedar, rupanye bekas bos pn ade kt tempat kejadian hahahaha xtau ler dia sempat ke x, dengan eksiden tersebut...

liza comeiiiiii,chantekkkk,suwwittttt sgt .... hahahaa xpenah tgk woh busyuk camtuh.... dia ni boyish sket....ckp pn laju je...tp ternyata pada ahad ni,dia bley bersopan santun hahahahaha.... makeup pn cantekkk..xgune mak andam pn,junior sekolah dia je...pandai bdk tu make up... ai likee

pelamin pn simple je....suke jgkkk...dh le saya suke putih ;p


inilah pengantin nyeeee....Selamat Pengantin Baru Liza n Hafis..... Semoga berbahagia ke akhir hayat....


lepas kenduri,,g jalan TAR..teman eda shopping..yelaaa alang2 dtg KL,rugi laaa xshopping tudung kan?? siap borong utk sanak saudara kt kampung agi..hahahaha... next week nk balik kg katanye...


lepas abes teman eda shopping,terus ke Midvalley plak..jupe geng2 Mblog... ade pada ari tersebut POkbe , Eda kay, Pokmi n YahGanu.... tujuan utama Yahganu nk bg kad jemputan kawen beliau...Majlis beliau sabtu ni...so jom kite serang Anok Ike sabtu nihhhhh....

No comments: