En.Nuffnang

Tuesday, May 05, 2009

reunion n RM58!~






1 may 2009, satu perjumpaan yg tidak di plan terlalu rapi telah berlaku.. peserta yg terlibat adalah Ismalini (kak lini) , NurAzyyati (Nur), Nur Musyidah ( McKecik), Siti Sabariah (yah) and me (tibe2 xde name sebenar hahahaha) !! sonot sgt,coz dpt jalan2 ngn rakan2 lame.. dah lame sehh xjuper.. Dan yg paling membesar sudah tentu lah akuuuuuuu!~ (dgn nada bangga ) kt blog nur and Mckecik dah cite smuer2 kn? tp ade satu hal yg berlaku pd ku, dorang xcite ....

Agak duka cita dan memberi pengajaran laaa cite aku ni.. (poyo jer) hahahaha camni,time aku nk balik(br nk kuar dr parking midvalley).. kire on the way nk p mkn Nasek-Kukus-Pantai-Dalam-yang-best-itu, aku bwk Mckecik.. coz aku xtau jalan nk p sane kn? kak lini n yah naik ngn Nur.. so kitorang berpecah laaa,coz parking tempat lain2... ni 1st time drive (bwk Putih) p midvalley,agak blur2 laaaa.. parking kete pong xbape nk ingt kt mane.. hahaha tp aku ingt laaa C13 and ade ambek gambo tiang parking tuh ......

first2, mmg byr parking dlu..card dah bwk siap2.. p kaunter dia.. byr laaaa,kene rm8... ok,dah beres dahhh.. pastuh kelam kelibut,cari kete, KakNor plak sms,tanye tu,tanye ni,mtk ambek dia... hahaha McKecik,sah2 ler xtau Putih kt mane , coz dia bkn dtg ngn aku... Yah plak naek ngn Nur, mmg aku yg bertanggungjawab ni.. hahahaha cari punya cari cari dan cari cari.. jupe laaaa Putih... pastuh, time nk start enjin tuh, aku dh rase lain, aku tanye Mckecik,eh mane eh card parking td? pastuh bg plastik berisi purse baru ;p pd McKecik (suruh Mckecik tlg carik) tp tetap jgk menekan minyak ni... hohohoho sampai2 kt palang (pintu kuar)..kene insert card, carik2 card xde..aih ilang ker?? jatuh ker?? naseb baek xde kete lain kt belakang,reverse laaa balik..parking tepi...cari2 agi dlm plastik2 (sebenanrnye mmg ade bende jatuh time duk kelam kabut cari Putih, aku dh kutip resit tp xtau ler klu card jatuh sekali n xperasan)

pastuh, ku p kt kaunter , siap bwk resit yg byr td...ingt kan mane tau dia nk bg balik card lain kn?? (mmg TAK laaaaa) time duk beratur tuh,ku dh bace .. dia tulih bahase omputih ,klu kad ilang kene byr RM50.. huh?? naseb baek bwk purse n ade agi sekeping not RM50 hahahahaha last2, byr laaaaaaa rm50 ...bg free2 a.k.a sedekah, rm50 kt midvalley utk sekeping card yg bley di buat dgn kad malilakat... hahahaha sebenarnye, time kt Nose (ase nye laaa) McKecik ade offer kasut yg baru jer beli kt Vincci td , dia offer rm50 tp aku xnk... dia nk jual kasut Vincci tuh coz nk beli kasut Nose yg lbh kurang design tp warna nye lebih menarik .. tp aku wat jual mhl....tgk2 bg duit free kt Midvalley!!! pengajaran nye, Jangan Wat Main Dgn Card Parking Anda!!!!

sekian kisah duka saya pada 1 May 2009 ;p

p/s gambo same je ngn blog Nur n Mckecik sebab aku copy dr blog mereka hahahaha pengakuan jujur ;p

No comments: