En.Nuffnang

Monday, January 12, 2009

monday blues~

assalamualaikum..haluuuuuuuuuuuu~

wawawa ari isnin biase ler..mesti liat je nk mangun tido..teringat yg smlm tido mangun kul10.30 (hahaha xsenonoh) eh eh..awal la tuh,klu tak kerna smlm ku ade temujanji ngn my ladyboss,xde nye nk mangun awal2 camtuh,mesti kul12 punye..hahaha temujanji ape??? jeng jeng jeng...lalalala~

pagi ni, dlm kul 7.50 am ku dh sampai opis, masuk2..kemas2 opis jap..then dpt kol dr bos...dua2 bos pegi IPOH !!! yehaaaaaaaaaaaa!~ bos xde arini..bley laa ngular dgn jaya nye..

sambung2..pasai semlm a.k.a ahad,11/1/2009 temujanji ???suspen eh..name agi ladyboss,konfem2 pasai keje..hehehe sebenarnye aku dh nk start balik keje parttime aku...
disamping nk tmbh pendapatan n pengalaman (ewah bahasa) ku kesian kt ladyboss yg pening tuh..dia dh xde kerani so keje melambak2 xsiap..so aku tlg2 laa... drpd aku duk saje2 kt umah,xde dpt ape2..baek aku p keje...tp smlm ku pening jgk..satu je duk pikir,camne aku nk manage time utk solat..aku ni xde laa baek sgt,kdng2 ade jgk terkantoi (huahuahua pengakuan berani mati) .. tp ye laaa..solat kan tiang agama,buruk mane skali pong kite,klu kite jaga solat..insyaAllah.. ku start keje kul7mlm-9.30mlm... so, duk pikir2 laa...maghrib ni camne..nk bwk sejadah ari2...adeh, terlebih alim laa plak..usung mane2..hoho~ tinggal je laa kt opis sane..tp sane xde tikar..xkan laa nk hampar sejadah je,kotor laa kain sembahyang,even dh sapu bersih pong,lantai orang pijak2..ladyboss aku ni cine,mmg dia xkesah aku solat ke x,tp dr dlu,aku keje ngn dia,mmg aku dh terangkan aku kene solat walau time keje,Alhamdulillah,dia faham laa..last2 pagi ni,aku angkut kain sembahyang + kain batik yg beso..bungkus2 dlm beg then aku decide nk tinggal je kt opis..aku keje selang2 pd weekdays n sabtu, so berbaloi laa tinggal..nk angkut2 tiap2 kali dtg keje pong.xsanggup gaks..mmg xbesor,tp agak kembung laa handbag aku ni ... agi satu sebab aku keje,aku nk bg bdn aku ni bergerak sket,yelaaa..keje opis ni pong,duduk jer..keje sana duduk jgk,tp on d way pagi n balik tuh..bergerak laaa hahaha dan nk kawal pemakanan ni..dh gemuk sgt laa..time keje,xpyh laa mkn kn kn kn?kunun2 bz,xsempat mkn..ntah2,japg aku usung mknan naek opis plak...hahah abes diet.. smuga keje part time ni akan bg ku sedikit kebaikan... AMIN~


No comments: