En.Nuffnang

Tuesday, January 13, 2009

alkisah nye 12 Januari 2009

semlm balik2 keje,semangat berkobar2 nk pegi tmpt part time..turun2 opis,fuhhhh hujan!! lebat giler..basah kuyup aih..walau pakai payung(kecik n kaler pink) hahaha abes basahhhhh..aku ingat dh xnk pegi dh keje tuh..last2 aku ambek keputusan utk balik umah dlu,then tuko baju, br pegi tmpt part time tu.. naseb baek jgk la..bas xde laa lmbt sgt..dlm kul 6.30 ptg ku sampai umah..mmg rushing jgk,nk wat camne..dh janji... agi pong lbh selesa bile dh tuko baju t-shirt n suar track hahaha mmg sempoi laa..lantak laa, bkn ade nk ngorat sape2 pong..

sampai2 jer,terus punch card n naek opis...tudia aih..kertas melambak2..haha btoi berselerak nih..cam opis xde org guna plak aku ase... tp naseb baek coz tlh di asing2kan ..yg mane dh byr,yg mane blum..yg mane dh record..pening2.. ladyboss masuk2,terus gelak2...pening x? dia tanye ku..ku sengih je laa...sambil2 wat keje sambil gak sembang ngn dia..pastu dia turun bwh,settle keje dia..duk laa aku sorang2..ralit woo wat keje ni..kul8,br sedar x maghrib agi haha..kalut jap... dlm duk kemas,packing2 aikkk kul10pm dah!! fuhhhhhh!~ ku patot balik kul9.30 hahaha punye laa ralit wat keje sampai xsedor..ni laa kesudahan keje yg ku wat smlm ..tu pong separuh je..ade berlambak agi...sambung esok plak...

~in progress~

~hasil nye~

p/s smlm ku ade satu keje giler..kt opis ..sehari ku layan smlm...esok ku cite okek..azyyati laa nih ;p thanks nor ajor aku!

No comments: