En.Nuffnang

Sunday, July 10, 2011

artis ke ???????

"saya bkn laa marah,tapi sedikit xberpuas ati bile name saya di kaitankan" hahahahahhaha same laa kite fazura... tapi bkn laa xberpuas ati,tp saya pelik kot.... awek ang garang,tibe2 ang nk same kan dgn aku ye? aku mmg laaa garang,tapi tgk situasi laaa...aku bkn nye giler,nak marah tiap masa... lagipn,kalu aku xmarah pon,ang kate aku marah..pelik doww... bile aku kate x marah,ang kate aku xngaku aku marah..pelik kan? org lebih tau perasaan kite... hihihihihi mybe ayat aku naip mcm marah..tp klu depan2,aku duk gelak2 je... ye laaa,klu kite naip ni..xde hihiihihih huhuhuhu hahahahha dh tentu ayat tu jadi siyes kan?


dont judge a book by its cover = dont judge a person by her text ;p



(update yg ke2 utk arini,suka suki je update byk2 kan..pdhl topik same je)

No comments: