En.Nuffnang

Saturday, April 30, 2011

wiken ini

cuti wiken ni patot nye 3 ari kan? amboi sonot naaa..cuti lame aku cuti 2 ari je... dengar cite, LPT jem semalam...agak2 nye ramai giler orang balik kampung.. kat lebuhraya lain xtau laaa...aku rase same je kot... lagi pn dah lame xde wiken yang panjang camni kan... aku????? mmg xde plan nak balik kampung... camne nak balik ..duit dalam poket xsampai rm20.00.. xcaye????????siyes ok.. xtipu langsung. tu pn aku dah bertahan 2 minggu xkuar langsung wiken..hahahaha duit abes kat Siputih laaaa....

hari ini,hari pertama..aku xcuti aku kene keje daaa... semalam lepas je solat asar,tgk ade miscall dari myladyboss.. ingatkan ape laaa..sekali dia suruh keje arini.. si Ring nak cuti..xde org jage kedai.... bagus jgk keje..dh ler duit tengah menyusut bulan ni... agak2 bley laa cover2 sket... lagipn kalu aku xkeje,mesti tido je manjang hahahaha bulan ni dah 2 ari aku keje ari sabtu... awal bulan aritu,sebab myladyboss g dating ngn mybigboss kat Goldcoast Sepang.. ala kt chalet yg bentuk pokok bile tengok dari atas tuh....(xde kene mengene ngn tajuk ini,maaf ;p)



sumber google


eh eh...back to topic, arini mmg keje aku kat kaunter je laaa...hahaha dh mmg tu tujuan keje arini,,, kastemer xramai sgt.. lagipun hujan arini,lagi pn aku rase mesti ramai xbukok kedai n bercuti huhuhuhu...

yang best,aku siap2 bwk brokben lagi hahahahahaha sebab dah bajet bosan,bile bukok lappy si Ring tuh.. main games dan bukok fb....

yang lagi best, bos belanje durian..hahahahaha xde laa banyak... dlm 4 biji kot..ntah laa lupa plak nak kire..kahkahkah dapat laa rase 2,3 ulas sorang... lepas jugak laa rase kempunan kan..asek tgk je tepi jalan ,tp xpenah nak beli huhuhuhuhu

yang boleh katakan best jgk, kedai tutup awal hahahaha patot tutup kul7.30 tapi b4 kul7 dah tutup dah..sebab myladyboss dah pening kepala...huhuhu gud gud gud...


tapi yg xbape nak best... aku duk sorang doww 3 ari ni..huhhuuh kakak aku n anak2 buah aku p penang.. ikut suami dia nye program... time duk sorang2 ni..mesti nak tido depan tb.. hahaha xtau ler nape jd camtuh....


ermmmm plan utk hari ke2 a.k.a esok = pegi ampang ngn myworeh, ade majlis sarung cincin.. adeh sorang lagi kwn aku melangkah ke depan meninggalkan aku ...huhuhu

plan utk hari ke2 a.k.a isnin = malam lepak dengan puan zunaida dan puan yahganu... huhuhu tu pn kalau jadi ler... Puan zunaida x bg konfirmation pn,...xtau status ni...



No comments: