En.Nuffnang

Friday, August 21, 2009

bile aku lame x up8...!~

skang malas sket ler nk update blog.. malas nk menaip dan xde idea.... agipon ade aktiviti lain duk buat kt opis, semakin ler malas nk update tuh menjadi2.. hahaha..


haaaaaaaaaaaaa...bende ni laa aku duk buka pagi2 masuk opis..sampai kul5.30 ptg br tutup...kuikuikui... duk main games je keje.. (tgk laa kt bookmark,smuer games ;p) hahahaha


utk entry ni..aku nk tunjuk games yg aku main kt facebook , tp bukan smuer laaa... penat laaa nk upload smuer..hahahaha.. beria toi aku main games..

ni game yg paling aku suker.. farmtown.. best woo main games ni... jd petani jutawan kaye rayee beb...

ni game tangga ke2 yg aku suke (hahah mcm poyo ade tangga2) mula2 aku xminat sgt coz xfhm.. pastuh kebetulan game ni je yg aku bley main kt umah gune hp... layan je la.. lame2 jd gian sehh... hahaha skang dh terror dh sket.. tu pong dpt tunjuk ajor dari mafia jahat (berdamar).. aku mafia baek ;p


ni xbest sgt.... ala main curik2 tanaman org.. tp yg best bley wat jahat.. hahaha kite p ltk rumput2 n binatang kt tanaman org lain.. ehehehehhe layan jgk laaaaa


yg ni FarmVille... lebih kurang mcm Farmtown tp xbest sgt.. sebab dia cm slow sket..pastuh smuer keje kene wat sendirik..penat wohhh... pastuh punye laa slow nk dptkan duit n naik level... huhuhu..tp bley laa nk layan.........

kesimpulan nye, asek main games je aku ni kt opis.. sampai akaun pong xsiap2 agi hahahaha.. tp ok gak la.. kadang aku bosan gak tgk UBS ni jer...

No comments: